Infolinka 0905 515 813
Nákup aj bez registrácie
Infolinka Po-pia: 09:00-16:00 0905 515 813
Infolinka 0905 515 813 Po-pia: 09:00-16:00
  • POUKAZ NA PAROCHŇU AKCEPTUJEME LEN V PAPIEROVEJ FORME (TEDA NIE ELEKTRONICKEJ FORME) A LEN AK HO VYSTAVIL ODBORNÝ LEKÁR SO SÍDLOM, ALEBO ORDINÁCIOU NA ÚZEMÍ SLOVENSKA.
  • POUKAZY NA PAROCHŇU OD LEKÁROV Z INÝCH KRAJÍN NEAKCEPTUJEME!!!

Pri kúpe parochne na poukaz od lekára u nás získavate tieto výhody:

* zľava -30,00 Eur za poukaz od lekára, ak ho doručíte pred vybavením Vašej objednávky.
Pri kúpe parochne akceptujeme poukaz na parochňu, ktorý je vystavený odborným lekárom, pričom nerozlišujeme, v ktorej zdravotnej poisťovni je poistenec poistený. Zo zákona je príspevok zdravotnej poisťovne 28,91 Eur na jednu parochňu, od nás však obdržíte aickú zľavu 30 Eur.

LEKÁRSKY POUKAZ NIE JE MOŽNÉ VYUŽIŤ PRI KÚPE AKCIOVEJ PAROCHNE VO VÝPREDAJI.

 

Postup pri použití poukazu:

A/ VARIANT 1 (-30,00 EUR)

  • Pri objednávaní parochne cez našu stránku je potrebné, aby ste nám poukaz po odoslaní objednávky doručili doporučenou poštou na adresu:
    Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., Račianska 53, 831 02 Bratislava
  • Poukaz nezabudnite na zadnej strane 2x podpísať podľa predtlače a priložte fotokópiu kartičky poistenca.
  • DÁTUM PREVZATIA ZDRAVOTNÍCKEJ POMOCKY NEUVÁDZAJTE !!! Ten doplníme my, podľa dátumu na faktúre.
    V prípade, ak dátum na zadnej strane poukazu uvediete, nebudeme Vám môcť poukaz uznať, nakoľko všetko už prebieha elektronicky cez portál E-ZDRAVIE, kde sa všetko zúčtováva podľa aktuálneho dátumu a návrat k staršiemu dátumu nie je možný!
  • Po obdržaní poukazu Vám bude z celkovej ceny odrátaná suma 30 Eur.
  • Nezabudnite v objednávke (v košíku - v časti Doprava a platba) do poznámky vyznačiť kolónku Poukaz od lekára. (pozrite obrázok pod týmto textom)
  • DODACIA LEHOTA SA ZAČÍNA POČÍTAŤ OD OKAMIHU, KEDY NÁM BUDE DORUČENÝ POUKAZ NA PAROCHŇU.

B/ VARIANT 2 (-25,00 EUR)

V prípade, ak nám poukaz nemôžete doručiť, pretože ho ešte nemáte vystavený, nebude Vám jeho hodnota odrátaná a Vy zaplatíte plnú sumu za Vašu objednávku. V poznámke však uveďte, že poukaz bude doručený dodatočne (najneskoršie však do konca príslušného mesiaca). Váš Poukaz na parochňu Vám bude dodatočne preplatený, ale suma bude znížená o 20% DPH, takže obdržíte od nás sumu 25,00 EUR a to poštovou poukážkou na adresu.

Postupujte ako na obrázku nižšie:

PAROCHNE NA LEKÁRSKY PREDPIS

Čo sú súbory cookies

Za účelom zlepšenia poskytovaných služieb pre Vás využívajú naše stránky súbory cookies. Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré sa umiestnia v počítači alebo zariadení pri návšteve našej webovej stránky. Používaním súborov cookies nedochádza k porušovaniu zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, nakoľko ich používaním nezhromažďujeme osobné údaje a ani ich neposkytujeme tretím stranám. Každý užívateľ prezeraním našej webovej stránky súhlasí s ich používaním a ukladaním do jeho prehliadača. O tejto skutočnosti je upozornený pri návšteve našej webovej stránky a svoj súhlas prejavuje ďalším prezeraním našej webovej stránky.

Súbory cookies pomáhajú napr.

k správnej funkčnosti našich stránok, aby bolo možné dokončiť proces nákupu, s čo najmenšími komplikáciami; pri zapamätávaní prihlasovacích údajov našich zákazníkov, takže ich nemusia opätovne zadávať; pri zisťovaní, ktoré stránky a funkcie používajú návštevníci najčastejšie; na základe toho môžeme čo najlepšie prispôsobiť našu ponuku Vašim požiadavkám; pomáhajú nám zistiť, ktoré reklamy si návštevníci najčastejšie prehliadajú, aby sa im pri prechádzaní stránok nezobrazovala stále tá istá reklama, prípadne aby sa im nezobrazovala reklama na tovar, o ktorý nemajú záujem.

Aké súbory cookies používame

Súbory cookies používané na našich stránkach je možné z hľadiska ich trvanlivosti rozdeliť na dva základné typy. Krátkodobé tzv. „session cookies“ ktoré sú iba dočasné a zostávajú uložené vo Vašom prehliadači iba do tej doby, pokiaľ prehliadač zavriete, a dlhodobé tzv. „persistent cookies“, ktoré zostávajú uložené vo Vašom zariadení oveľa dlhšie alebo pokiaľ ich ručne neodstránite (doba ponechania súborov cookies vo Vašom zariadení závisí od nastavenia samotnej cookies a nastavenia Vášho prehliadača).

Z hľadiska funkcie, ktorú jednotlivé cookies plnia, je možné cookies rozdeliť na:

konverzné, ktoré nám umožňujú analyzovať výkon rôznych predajných kanálov trackingové (sledovacie), ktoré v kombinácii s konverznými pomáhajú analyzovať výkon rôznych predajných kanálov remarketingové, ktoré používame pre personalizáciu obsahu reklám a ich správnemu zacieleniu analytické, ktoré nám pomáhajú zvýšiť užívateľské pohodlie nášho webu tým, že pochopíme, ako ho užívatelia používajú esenciálne, ktoré sú dôležité pre základnú funkčnosť webu.

Niektoré súbory cookies môžu zhromažďovať informácie, ktoré sú následne využité tretími stranami a ktoré napr. priamo podporujú naše reklamné aktivity (tzv. „cookies tretích strán“). Napríklad informácie o produktoch kupovaných návštevníkmi na našich stránkach môžu byť zobrazené reklamnou agentúrou, aby sme mohli lepšie prispôsobiť zobrazenia internetových reklamných bannerov na Vami zobrazovaných webových stránkach. Podľa týchto údajov Vás však nie je možné identifikovať.

Ako odmietnuť používanie súborov cookies

Používanie súborov cookies je možné nastaviť pomocou Vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookies aicky prijíma už vo úvodnom nastavení. Súbory cookies je možné pomocou Vášho webového prehliadača odmietnuť alebo nastaviť používanie len niektorých súborov cookies.

Nevyhnutné súbory cookies (Strictly Necessary cookies) 

Cookie key Doména Cesta Typ Cookie  Expirácia Popis
XSRF-TOKEN www.parochna.sk / First-party 2 hodiny Tento súbor cookie je napísaný s cieľom pomôcť so zabezpečením webu ako prevencie voči útokom typu Cross-Site Request Forgery

Výkonnostné súbory cookies (Performance cookies)

Cookie key Doména Cesta Typ Cookie  Expirácia Popis
_gid .parochna.sk  / First-party 1 deň Tento súbor cookie nastavuje služba Google Analytics. Ukladá a aktualizuje jedinečnú hodnotu pre každú navštívenú stránku a používa sa na počítanie a sledovanie zobrazení stránok.
_ga .parochna.sk / First-party 2 roky Tento názov súboru cookie je spojený so službou Google Universal Analytics, ktorá predstavuje významnú aktualizáciu bežne používanej analytickej služby spoločnosti Google. Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie jedinečných používateľov priradením náhodne vygenerovaného čísla ako identifikátora klienta. Je zahrnutý v každej požiadavke na stránku na webe a používa sa na výpočet údajov o návštevníkoch, reláciách a kampaniach pre analytické správy webov.

Cielené súbory cookies (Targeting cookies)

Cookie key Doména Cesta Typ Cookie  Expirácia Popis
_gat_gtag_UA_158100161_1 parochna.sk / First-party 1 minúta Tento súbor cookie je súčasťou služby Google Analytics a používa sa na obmedzenie požiadaviek (throttle request rate).
test_cookie .doubleclick.net / Third-party 15 minút Tento súbor cookie nastavuje spoločnosť DoubleClick (ktorú vlastní spoločnosť Google), aby zistila, či prehliadač návštevníka webovej stránky podporuje súbory cookie.
IDE .doubleclick.net / Third-party 1 rok Tento súbor cookie nastavuje spoločnosť Doubleclick a prenáša informácie o tom, ako koncový používateľ používa webovú lokalitu a akúkoľvek reklamu, ktorú mohol koncový používateľ vidieť pred návštevou uvedenej webovej lokality.
_gcl_au parochna.sk / First-party 3 mesiace Používané službou Google AdSense na experimentovanie s účinnosťou reklamy na webových stránkach využívajúcich ich služby.

Neklasifikované súbory cookies (Unclassified cookies)

Cookie key Doména Cesta Typ Cookie  Expirácia Popis
parochna_session www.parochna.sk / First-party 2 hodiny  

 

Všeobecné informácie pre e-shop www.parochna.sk

Všetky parochne a príčesky na tejto stránke majú v názve obsiahnutú aj informáciu o farbe, ktorá je vyobrazená. Upozorňujeme Vás, že všetky parochne a príčesky sú pri fotení vystavené vysokej intenzite osvetlenia a preto je potrebné počítať s tým, že v skutočnosti je farba trochu tmavšia. Obvzlášť je to u melírovaných parochní, kde nie je melír na obrázku tak viditeľný, ako v skutočnosti.

Na našej stránke sa nemusíte zaregistrovať, nakupovať môžete ihneď aj bez registrácie. Registrácia je dobrovoľná a záleží od Vášho rozhodnutia.

Dodacie lehoty sú vyjadrené v pracovných dňoch a pri objednávke s viacerými položkami je rozhodujúci termín dodania, ktorý zodpovedá položke s najdlhšou dodacou lehotou (to znamená, že ak napríklad objednáte parochňu, ktorá má dodaciu lehotu do 2 dní a súčasne objednáte príčesok, ktorý ma dodaciu lehotu do 14 dní, rozhodujúcim termínom pre kompletné vybavenie objednávky je 14-dňová lehota). Upozorňujeme, že dobierku nezasielame do P.O.BOXU. Tovar Vám bude dodaný formou dobierky.

Všetky objednávky nad sumu 200 Eur podliehajú ešte overeniu formou sms notifikácie. Objednávky nad sumu 400 Eur podliehajú preddavkovej platbe vo výške 100% z celkovej ceny.

UPOZORNENIE:

Za účelom výberu vhodného typu parochne, príčesku, alebo predlžovania vlasov dodávame maximálne 2 kusy.

Všetky parochne a príčesky boli pred fotením upravené kaderníkom a pri fotení boli vystavené vysokému osvetleniu, takže v skutočnosti je zobrazená farba o niečo tmavšia a tvar účesu nemusí zodpovedať nami učesanému tvaru parochne na fotografii. Táto skutočnosť nemôže byť predmetom reklamácie.

ČESKÁ REPUBLIKA:

PARUKY Z NAŠÍ NABÍDKY JSOU PEČLIVĚ VYBRANÉ A ODSKOUŠENÉ MODELY Z KOLEKCÍ PŘEDNÍCH SVĚTOVÝCH VÝROBCŮ. Naše nabídka se skládá zhruba z 800 modelů v široké škále barevných variant, nabízíme paruky dámské, pánské i dětské, včetně veškerého doplňkového sortimentu. Máme jedny z nejnižších cen na Slovenském trhu, neboť jsme přímí dovozci a naše zboží není překupováno přes řadu velkoobchodů. Se vzrůstajícím zájmem o nakupování přes internet jsme i my pro Vás připravili nabídku našich produktů, kterou si můžete prohlédnout v klidu domova a v případě Vašeho zájmu, si i objednat výrobek, který nejvíce vyhovuje Vašim představám. Zboží zasiíláme na dobírku a zaplatíte v CZK na Vaší pošte. Minimální objednávka je v limitu 40,00 Eur. Poukaz na paruku nelze uplatnit na Slovensku.

TOVAR DO KOMISIE:

V prípade záujmu o predaj nášho tovaru formou komisie zašlite do našej firmy žiadosť, ku ktorej priložte kópiu živnostenského listu. Po posúdení Vašej žiadosti Vám zašleme vyjadrenie a návrh zmluvy. Predaj tovaru takouto formou je možný výlučne podľa podmienok dodávateľa.

NÁVODY:

Spolu s tovarom obdržíte návod na používanie výrobku a prípravkov na ošetrovanie a starostlivosť o výrobok. Príslušný návod si však môžete stiahnuť aj priamo zo stránky - nachádza sa na úvodnej strane.

Vymedzenie niektorých pojmov:

ZHOTOVENIE PODĽA OSOBITNEJ POŽIADAVKY SPOTREBITEĽA:

Ide o také druhy tovaru, ako sú parochne, príčesky a predlžovania vlasov vyrobených z pravých vlasov, ktoré sa až po prijatí objednávky tónujú do požadovanej farby podľa výberu spotrebiteľa na zvolený farebný odtieň, alebo sa vyhotovujú na základe inej konkrétnej špecifickej požiadavky spotrebiteľa, ako sú napríklad u parochní veľkosti: Average, Small, alebo Large, poprípade osobnou návštevou za účelom odobratia presných mier, poprípade vyrobenia odliatku. 
Tento tovar je zhotovovaný podľa osobitnej požiadavky spotrebiteľa a nie je ho možné vrátiť podľa Zákona  o ochrane spotrebiteľa č. 102/2014 Z.z. §7. odst.6., písm.c).

OCHRANNÁ PLOMBA:

V súlade s ustanovením §3 odst.1, písm.k) Zákona o ochrane spotrebiteľa Vás informujeme, že všetky parochne sú zabezpečené tzv. Ochrannou plombou, ktorá nebráni v riadnom odskúšaní parochne. Plombu odstráňte z parochne až vtedy, keď sa presvedčíte a rozhodnete, že Vám parochňa vyhovuje a že si ju necháte. Odstránením plomby totižto stratíte nárok na vrátenie parochne. Toto opatrenie je ochranou nášho obchodu pred špekulatívnymi, nekalými praktikami a úmyslami zo strany spotrebiteľa, ako je využitie parochne len na konkrétny jednorázový účel atď.

Tieto všeobecné podmienky sú platné pre web www.parochne.sk od 1.9.2018

 

 

Obchodné meno  Parochňové štúdio Regina, spol. s r.o.
Ulica a číslo Račianska 1516/53
PSČ a mesto 831 02 Bratislava
IČO 45 251 959
DIČ 2022918964
IČ DPH SK2022918964
Zápis v registri Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel Sro, vo vložke číslo 63058/B.
ČŽR 740-25075
Bankové spojenie Dodávame len formou DOBIERKY
Telefón/Mobil 0905 515 813
E-mail parochne@parochne.sk
Príjem objednávok cez e-shop nonstop
Prevádzková doba Za jednotlivé predajne uvedená na
stránke v sekcii
PREDAJNE, PREDAJNÁ DOBA
Zodpovedný vedúci Peter Šenk
Orgán dozoru Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5
820 07  Bratislava 27
tel.: 02/58 272 172
e-mail: ba@soi.sk


Všeobecné a obchodné podmienky internetového obchodu www.parochna.sk

Článok I. Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je:

Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

  1. Predávajúcim je:

Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

  1. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.parochna.sk je:

Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

  1. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
  2. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb na diaľku prostredníctvom elektronického zariadenia.
  3. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré majú uvedenú cenu a táto nie je nulová.
  4. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom e-shopu a e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
  5. Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.

Článok II. Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania objednávky kupujúcim..

Článok III. Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru a jeho odoslania predávajúcemu. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre kupujúceho záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim. 
  3. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope aicky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 4. tohto článku. V prípade, ak kupujúci neobdrží potvrdzujúci e-mail, alebo mu systém ukončiť objednávku tovaru neumožní, môže to znamenať, že objednávka bola vytvorená nesprávne, alebo s nesprávnym e-mailovým kontaktom, ale môže to znamenať aj skutočnosť, že produkt, ktorý kupujúci objednáva, nie je v požadovanej farbe momentálne k dispozícii na sklade výrobcu. 
  4. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo kupujúceho, ktoré kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky kupujúceho nesporná. Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.
  5. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. 

Článok IV. Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
    1. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi, alebo doručovateľovi)
    2. platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet (týka sa len kupujúcich mimo SR)
    3. platba na základe zálohovej faktúry vo výške 100%, ak je objednávka parochní, alebo príčeskov nad sumu 400 Eur s DPH a textílií a ostatného doplnkového sortimentu nad sumu 200 Eur s DPH, alebo v prípade objednávky produktu vyrábaného z ľudských vlasov. 
  2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    1. zľavu na základe letáčku, ktorý predajca distribuuje na onkológie, alebo iných periodík.
    2. zľavu na základe prebiehajúcej akcie
  4. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

Článok V. Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. Táto podmienka neplatí, ak nemôže prísť k dodaniu tovaru z dôvodu vyššej moci, ako sú prekážky na strane výrobcu, uzatvorené sklady dodávateľov v súvislosti s COVID-19 a podobne.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z rôznou dobou dostupnosti, objednávka bude vyexpedovaná až keď bude k dispozícii tovar s najdlhšou dobou dostupnosti.
  4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra, návod, formulár na odstúpenie od zmluvy, ak sa nejedná o tovar zhotovovaný na zákazku, alebo osobitnej požiadavky spotrebiteľa.
  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:

Slovenskej pošty (listová služba, balíková služba, kuriér, EMS)

Článok VI. Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

Poplatok za poštovné a balné si určuje zákazník pri vytváraní svojej objednávky. Vyberá si s ponúkaných možností na našej stránke a podľa vlastného výberu. Najnižší základný poplatok za poštovné a balné účtujeme 7,00 €.

V prípade doručenia Slovenskou poštou (zásielka 1 triedy), je tovar doručený do 2 pracovných dní od expedície z nášho skladu.

V prípade doručenia Poštovým kuriérom SP je tovar doručený do 48 hodín od podania na poštovú prepravu. 

Možnosti platby za doručenie (HODNOTA TOVARU S DPH) Poplatok v Eur
Doručenie poštovým kurierom len SR (vyznačte ak ste objednali krehký tovar, ako sú hlava, figurína, šampón, kondicionér, balzam, lak, klobúk atď). 9,00 €

Dobierka Poštový kuriér SP od 1,00 do 300 Eur

7,00 €

Dobierka Poštový kuriér SP nad 300 Eur ZDARMA

0,00 €

Dobierka do zahraničia do 100 Eur (len ČR,Maďarsko a Chorvátsko)

10,00 €

Dobierka do zahraničia nad 101 Eur (len ČR,Maďarsko a Chorvátsko)

15,00 €

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ do 100 Eur (delivery intro-EU)

15,00 €

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ od 101 do 200 Eur (delivery intro-EU)

20,00 €

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ nad 201 Eur (delivery intro-EU)

33,00 €

Doručenie do zahraničia mimo EÚ (delivery outside the area EU)                                 

38,00 €

Článok VII. Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od dopravcu.
  2. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.

Článok VIII. Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

Článok IX. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

9. Odstúpenie od vybavenej objednávky

9.1. Ak predávajúci nemôže splniť svoje povinnosti vyplývajúce mu z kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami, predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a zároveň je povinný ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). V prípade, ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v tomto bode týchto reklamačných a obchodných podmienok, je predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim, ak takáto záloha bola zaplatená.

9.2. Kupujúci - spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.3. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

9.4. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa - tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, - dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, - na základe zmluvy tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa prevzatia prvého dodaného tovaru.

9.5. Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

9.6. Oznámenie o rozhodnutí pristúpiť k Odstúpeniu od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou a to spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že dôjde ku odstúpeniu od zmluvy a následne prostredníctvom Formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza v spodnej časti stránky v sekcii "Návody a formuláre". Kupujúci má možnosť formulár priamo vyplniť a vytlačiť. Kupujúci zároveň obdrží Formulár na odstúpenie od zmluvy už v potvrdení o prijatí objednávky, ktoré dostane mailom a taktiež spolu s objednaným tovarom na rube faktúry, alebo dodacieho listu.

Vyplnený Formulár na odstúpenie od zmluvy spolu s originálom faktúry kupujúci priloží k vrátenému tovaru.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, najmä identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu v tvare IBAN a/alebo poštovú adresu kupujúceho.

9.8. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Od kupujúceho nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3, ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo k úplnému poskytnutiu služby.

9.9. Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa. Lehota podľa prvej vety tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

9.10. Kupujúci je povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný.

9.11. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

9.12. Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.13. Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.14. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.

9.15. V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý vrátil poškodený alebo neúplný, môžu sa zmluvné strany dohodnúť na primeranej náhrade, prípadne môže predajca uplatniť svoj nárok súdnou cestou.

Pokiaľ kupujúci poruší ochrannú plombu, ktorá nebráni v riadnom a bezproblémovom odskúšaní výrobku a bol na túto skutočnosť v zmysle §3 odst. 1, písm. k)  Zákona o ochrane spotrebiteľa  upozornený ešte pred odoslaním objednávky, predajca nie je povinný produkt prijať späť a uhradiť kupujúcemu zaplatenú čiastku.

9.16. V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

• predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

• predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

• predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

• poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

• predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.

9.17.Ustanovenia čl. 9 týchto obchodných a reklamačných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.

Článok XI. Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:
    1. prevziať objednaný tovar,
    2. zaplatiť za prevzatý tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    3. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
  3. Predávajúci je povinný:
    1. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    2. spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

Článok XII. Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
  3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
  4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
  1. právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
  2. právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.,
  3. právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
  4. právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
  5. právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
  6. právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
  7. právo na prenosnosť osobných údajov,
  8. právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.
  1. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje:
  • meno a priezvisko, fakturačnú adresu, prípadne adresu dodania, ak je odlišná od fakturačnej adresy, kontaktné telefónne číslo, E-mailovú adresu

Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy, ako aj účtovania v účtovníctve.

  1. Tieto stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase, koľko času strávite prezeraním stránok a informácie o tom, z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejšie služby. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.
  2. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.
  3. Prevádzkovateľ nevykonáva priamy marketing pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov.

Článok XIII. Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar, alebo ho neprevzal ani po výzve predávajúceho, doručenej formou e-mailu, sms správy, alebo telefonickej výzve. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar. 
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. 
  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody, alebo si uplatniť toto právo len z časti. 

Článok XIV. Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim, ako aj sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  8. V prípade uzatvorenia inej zmluvy s kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami.

Článok XV. Všeobecné, špecifické a doplnkové informácie pre e-shop www.parochne.sk

Všetky parochne a príčesky na tejto stránke majú v názve obsiahnutú aj informáciu o farbe, ktorá je vyobrazená. Upozorňujeme Vás, že všetky parochne a príčesky sú pri fotení vystavené vysokej intenzite osvetlenia a preto je potrebné počítať s tým, že v skutočnosti je farba trochu tmavšia. Obzvlášť je to u melírovaných parochní, kde nie je melír na obrázku tak viditeľný, ako v skutočnosti.

Na našej stránke sa nemusíte zaregistrovať a nakupovať môžete ihneď aj bez registrácie. Registrácia je dobrovoľná a záleží od Vášho rozhodnutia.

Dodacie lehoty sú vyjadrené v pracovných dňoch a pri objednávke s viacerými položkami je rozhodujúci termín dodania, ktorý zodpovedá položke s najdlhšou dodacou lehotou. ( To znamená, že ak objednáte napríklad parochňu, ktorá má dodaciu lehotu do 2 dní a súčasne objednáte príčesok, ktorý ma dodaciulehotu do 14 dni, rozhodujúcim termínom pre kompletné vybavenie objednávky je 14-dňová lehota). Upozorňujeme, že dobierku nezasielame do P.O.BOXU. Tovar Vám bude dodaný formou dobierky.

Všetky objednávky nad sumu 200 EUR môžu podliehať ešte overeniu formou sms notifikácie.

Objednávky nad hodnotu 400 EUR podliehajú preddavkovej platbe vo výške 100% hodnoty objednávky,

UPOZORNENIE:

Za účelom výberu vhodného typu parochne, príčesku, alebo predlžovania vlasov dodávame maximálne 2 kusy.

Všetky parochne a príčesky boli pred fotením upravené kaderníkom a pri fotení boli vystavené vysokému osvetleniu, takže v skutočnosti je zobrazená farba o niečo tmavšia a tvar účesu nemusí zodpovedať nami učesanému tvaru parochne na fotografii. Toto nemôže byť predmetom reklamácie.

ČESKÁ REPUBLIKA:

PARUKY Z NAŠÍ NABÍDKY JSOU PEČLIVĚ VYBRANÉ A ODSKOUŠENÉ MODELY Z KOLEKCÍ PŘEDNÍCH SVĚTOVÝCH VÝROBCŮ. Naše nabídka se skládá zhruba z 800 modelů v široké škále barevných variant, nabízíme paruky dámské, pánské i dětské, včetně veškerého doplňkového sortimentu. Máme jedny z nejnižších cen na Slovenském trhu, neboť jsme přímí dovozci a naše zboží není překupováno přes řadu velkoobchodů. Se vzrůstajícím zájmem o nakupování přes internet jsme i my pro Vás připravili nabídku našich produktů, kterou si můžete prohlédnout v klidu domova a v případě Vašeho zájmu, si i objednat výrobek, který nejvíce vyhovuje Vašim představám. Zboží zasiíláme na dobírku a zaplatíte v CZK na Vaší pošte. Minimální objednávka je v limitu 40,00 Eur. Poukaz na paruku nelze uplatnit na Slovensku.

TOVAR DO KOMISIE:

V prípade záujmu o predaj nášho tovaru formou komisie zašlite do našej firmy žiadosť, ku ktorej priložte kópiu živnostenského listu. Po posúdení Vašej žiadosti Vám zašleme vyjadrenie a návrh zmluvy. Predaj tovaru takouto formou je možný výlučne podľa podmienok dodávateľa.

NÁVODY:

Spolu s tovarom obdržíte návod na používanie výrobku a prípravkov na ošetrovanie a starostlivosť o výrobok. Príslušný návod si však môžete stiahnuť aj priamo zo stránky - nachádza sa na úvodnej strane.

Vymedzenie niektorých pojmov:

ZHOTOVENIE PODĽA OSOBITNEJ POŽIADAVKY SPOTREBITEĽA:

Ide o také druhy tovaru, ako sú parochne, príčesky a predlžovania vlasov vyrobených z pravých vlasov, ktoré sa až po prijatí objednávky tónujú do požadovanej farby podľa výberu spotrebiteľa na zvolený farebný odtieň, alebo sa vyhotovujú na základe inej konkrétnej špecifickej požiadavky spotrebiteľa, ako sú napríklad u parochní veľkosti: Average, Small, alebo Large, poprípade osobnou návštevou za účelom odobratia presných mier, poprípade vyrobenia odliatku. 
Tento tovar je zhotovovaný podľa osobitnej požiadavky spotrebiteľa a nie je ho možné vrátiť podľa Zákona  o ochrane spotrebiteľa č. 102/2014 Z.z. §7. odst.6., písm.c).

OCHRANNÁ PLOMBA:

V súlade s ustanovením §3 odst.1, písm.k) Zákona o ochrane spotrebiteľa Vás informujeme, že všetky parochne sú zabezpečené tzv. Ochrannou plombou, ktorá nebráni v riadnom odskúšaní parochne. Plombu odstráňte z parochne až vtedy, keď sa presvedčíte a rozhodnete, že Vám parochňa vyhovuje a že si ju necháte. Odstránením plomby totižto stratíte nárok na vrátenie parochne. Toto opatrenie je ochranou nášho obchodu pred špekulatívnymi, nekalými praktikami a úmyslami zo strany spotrebiteľa, ako je využitie parochne len na konkrétny jednorázový účel atď.

Tieto všeobecné a obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 01.09.2018                                                                                  

Podmienky ochrany osobných údajov podľa zákona č.18/2018 Z.z.

I.Základné ustanovenie

Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je firma:

Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o.
Račianska 1516/53, 831 02 Bratislava, SK
IČO 45 251 959
 

(ďalej len: „prevádzkovateľ“).

Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú: Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., Račianska 1516/53, 831 02 Bratislava, e-mail: parochne@parochne.sk, telefón:  (+421)0905515813

Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.

Prevádzkovateľ nevymenoval / vymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov. Kontaktnými údajmi zodpovednej osoby sú:

II.Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la, alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky.

Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy.

III.Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je:

  • plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona.

Účelom spracovania osobných údajov je:

  • vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť,
  • zasielanie oznamov a priebehu vybavenia a stavu Vašej objednávky

Zo strany prevádzkovateľa nedochádza k aickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona. Prevádzkovateľ nevykonáva priamy marketing pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov podľa § 13 ods. 1, písm. f) Zákona.

IV.Doba uchovávania osobných údajov

Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje:

  • po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončení zmluvného vzťahu).

Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.

V.Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)

Príjemcovia osobných údajov:

  • Podieľajúci sa na preprave a dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy,
  • zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu (Shoptet) a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu,
  • Prepravca a doručovateľ zásielok – Slovenská pošta, a.s.
  • Účtovná spoločnosť – Spoleko s.r.o.
  • Spoločnosť technicky zaisťujúca služby prevádzkovania e-shopu – EXO TECHNOLOGIES spol. s r.o.
  • Správca e-shopu – Firma Katarína Malá

Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.

VI.Vaše práva

Za podmienok stanovených v Zákone máte:

  • právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona,
  • právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona,
  • právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,
  • právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,
  • právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona,
  • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email prevádzkovateľa uvedený v čl. III týchto podmienok.

Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.

VII.Podmienky zabezpečenia osobných údajov

Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.

Prevádzkovateľ prijal technické opatrenie k zabezpečeniu dátových úložísk denným zálohovaním databázy na pevný disk PC a týždenným zálohovaním na externý disk, ako aj antivírovým programom a heslami.

Prevádzkovateľ prijal technické opatrenie k zabezpečeniu úložísk osobných údajov v listinnej podobe, najmä ich archiváciou v uzamknutých a zabezpečených priestoroch.

Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené a sprostredkovateľskou zmluvou zazmluvnené osoby.

VIII.Záverečné ustanovenia

Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/oboznámená s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi poskytol/la.

Ochrana osobných údajov podľa zákona 18/2018 Z.z. (časť 2)

Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o.,
IČO 45 251 959
Račianska 53, 831 02 Bratislava, SK

Informačný systém nášho internetového obchodu www.parochne.sk  je zaregistrovaný na Úrade na ochranu osobných údajov SR pre obchodnú činnosť pod registračným číslom: 201413550 

Prevádzkovateľ na portáli (webovom sídle) www.parochne.sk sa zaväzuje dodržiavať nižšie uvedené pravidlá zaobchádzania s osobnými údajmi o objednávateľoch a návštevníkoch.

Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré Vaše údaje. Údaje o Vás chránime pred zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu Vaše kontaktné informácie a údaje o Vašich objednávkach. K týmto údajom má prístup výlučne poskytovateľ a jeho zmluvný sprostredkovateľ v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov č.18/2018 Z.z..

Zmluvný sprostredkovateľ:

Slovenská pošta,

Externá účtovná spoločnosť,

Správca e-shopu, Spoločnosť zaisťujúca prevádzkovanie e-shopu.

Používaním webu www.parochne.sk objednávateľ alebo návštevník vyhlasuje, že súhlasí v zmysle príslušných ustanovení Zákona o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené nižšie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi objednávateľa zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu 15 rokov . Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou.

Údaje, ktoré poskytne objednávateľ, sú nevyhnutné pre spracovanie a vybavenie objednávky, vystavenie faktúry a ďalšie úkony podľa obchodných podmienok. Ak objednávateľ potrebné údaje neposkytne, poskytovateľ nemôže jeho objednávku vybaviť a má právo od objednávky odstúpiť. Pri objednávke sa objednávateľ zaväzuje poskytnúť pravdivé informácie. Udanie nepravdivých informácii je v rozpore so všeobecnými obchodnými podmienkami.

Zmluvné strany sa dohodli, že ak je objednávateľ fyzickou osobou, je povinný oznámiť predávajúcemu:

Meno a priezvisko, fakturačnú adresu, prípadne adresu dodania, ak je odlišná od fakturačnej adresy, kontaktné telefónne číslo, E-mailovú adresu

Dôležité informácie:

Prevádzkovateľ e-shopu www.parochne.sk nikdy nerozosiela objednávateľom žiadne správy o činnosti, ponukách a akciách. Takéto informácie poskytne prevádzkovateľ len na základe písomnej požiadavky objednávateľa, alebo návštevníka e-shopu.

Práva objednávateľa, ako dotknutej osoby stanovuje ďalej zákona o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo odstúpiť od záruky bezpečného zaobchádzania s osobnými údajmi zákazníkov v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (hackerom). V takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 25.5.2018

Orgán dozoru:

Úrad na ochranu osobných údajov SR, Hraničná 12, Bratislava

REKLAMAČNÝ PORIADOK (podľa ustanovení § 612-627 Občianskeho zákonníka) v znení neskorších predpisov a zákona č. 250/2007 Z.z.

I. Všeobecné ustanovenia 

1. Predávaná vec musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez závad, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám. 

2. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predávaná vec pri jej prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá predávajúci za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. 

3. Vlastnícke právo kúpenej veci prechádza na kupujúceho okamihom zaplatenia danej veci. Pri samoobslužnom predaji dochádza k prevodu vlastníckeho práva ku kúpenej veci okamihom zaplatenia kúpnej ceny za tovar. 

4. Nadobudnutím vlastníckeho práva prechádza na kupujúceho nebezpečenstvo náhodnej skazy, zničenia a poškodenia veci. 

II. Lehoty na uplatnenie reklamácie 

1. Všeobecná záručná lehota je 24 mesiacov a začína plynúť odo dna prevzatia tovaru kupujúcim. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo návode vyznačená lehota na použitie (expiračná doba), záručná lehota sa nekončí pred uplynutím tejto lehoty. 

2. Ak sa na predávaný tovar vzťahuje záručná lehota dlhšia ako 24 mesiacov, je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji záručný list s vyznačením záručnej lehoty. V záručnom liste sú uvedené podmienky a rozsah tejto záruky. 

3. Práva zo zodpovednosti za vady musí kupujúci uplatniť v záručnej lehote, inak tieto práva zanikajú. 

4. V prípade ak ide o výrobok, ktorý je vyrobený v zahraničí a posúdenie oprávnenosti reklamácie si vyžaduje stanovisko výrobcu, môže byť lehota na vybavenie reklamácie predĺžená o ďalších 30 dní. 

III. Miesto uplatnenia reklamácie 

1. Miestom uplatnenia reklamácie je miesto, kde bol tovar zakúpený. V prípade internetového obchodu je miestom reklamácie miesto umiestnenia predajne uvedenej na internetovej stránke. Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady u predajcu. Kupujúci pri uplatnení reklamácie musí predložiť doklad o kúpe výrobku a príslušenstva k ošetrovaniu výrobku, ak to povaha výrobku vyžaduje. Ak je tovar naďalej používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nemusí byť reklamácia predávajúcim uznaná. 

2. Predajca vystaví kupujúcemu reklamačný list, v ktorom uvedie druh tovaru, kedy bol zakúpený, jeho cenu, rozsah vady, dátum vystavenia reklamačného listu a kupujúci svojim podpisom potvrdí odovzdanie reklamovaného tovaru. 

3. Predávajúci prostredníctvom svojho zodpovedného pracovníka do 3 pracovných dní určí, či je vada odstrániteľná alebo neodstrániteľná. 4. Partnerom pre vybavovanie reklamácie je vždy predajca, ten má konečné slovo pri rozhodovaní o vybavení reklamácie, ak zákon neustanovuje inak. 

IV. Odstrániteľné vady 

1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby vada bola bezplatne, včas a riadne odstránená a predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. 

2. Za odstrániteľné vady sa považujú vady tovaru odstránením ktorých neutrpí kvalita a úžitkové vlastnosti tovaru. 

3. V prípade, že predávaná vec ešte nebola použitá môže kupujúci požadovať výmenu tovaru. To isté môže kupujúci žiadať vo vzťahu k súčasti veci, ak sa vada týka len tejto súčasti. 

4. Predávajúci má právo možnosť namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za vec bez vady. 

5. Ak ide o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže vec pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet opráv riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci, alebo má právo od zmluvy odstúpiť. 

6. Doba od uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady až po doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. 

V. Neodstrániteľné vady 

1. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. 

2. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, pri ktorej možno vec používať, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. Pri určovaní výšky primeranej zľavy sa prihliada na charakter vady, stupeň a spôsob opotrebenia veci, dĺžku používania veci a možnosti jeho ďalšieho užívania. 

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom spotrebiteľa.
  2. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.
  3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho prevzatia.
  4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
    1. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
    2. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
    3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa návodu,
    4. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
    5. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
    6. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ako vyplýva už z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar podlieha.
  8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. Reklamačný formulár sa nachádza na tejto stránke v časti „Návody a formuláre“ Reklamáciu odporúčame zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
  9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu, najneskôr však momentom, kedy predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatiu predmetu reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
  11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
    1. ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez zbytočného odkladu,
    2. kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
    3. predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
    4. ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
    5. ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  12. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie, pričom kupujúci potvrdzuje osobné prevzatie resp. je dokladom aj potvrdenie prepravného podniku v prípade ak kupujúci osobne nepreberá reklamáciu..
  13. Reklamácia sa považuje za vybavenú ak sa skončí reklamačné konania odovzdaním reklamovaného tovaru (jeho výmenou, opravou) vrátením kúpnej ceny tovaru, poskytnutím primeranej zľavy alebo odôvodneným zamietnutím. O výsledku reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote. 
  14. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko sa tovar pri preprave môže poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
  15. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.
  16. Kontakt: Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., Račianska 53, 83102 Bratislava, mail: parochne@parochne.sk

Tieto reklamačné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 23. 7. 2020

 

                                                                                                          Peter Šenk
                                                                                                         
konateľ spoločnosti

Orgán dozoru:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5
820 07  Bratislava 27
tel.: 02/58272 172
e-mail: ba@soi.sk

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní a vrátiť tovar poštou (najlepšie ako doporučenú a poistenú zásielku) na adresu, ktorá je uvedená na faktúre, alebo dodacom liste. Súčasťou zásielky musí byť originál faktúra a písomné Odstúpenie od zmluvy.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa prevzatia tovaru.

POSTUP:

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom, sms správou alebo e-mailom na adresu: parochne@parochne.sk ). Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na našej stránke v sekcii Návody a formuláre, alebo ho nájdete na rube faktúry, prípadne dodacieho listu, ktorý Vám bol spolu s tovarom doručený. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy spolu s vráteným tovarom. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

UPOZORNENIE:

Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.“

V prípade záujmu o obchodnú spoluprácu, nás neváhajte kontaktovať.

Parochňové štúdio REGINA, spol. s.r.o.

Peter Šenk - konateľ

Mobil: 0905 515 813 

Dokumenty pre stiahnutie - návody k výrobkom, ktoré Ste si objednali.
Návod Vám bude dodaný aj v papierovej forme, spolu s tovarom. 

Návod na ošetrovanie parochní a príčeskov z pravých vlasov.docx (13,5 kB)
Návod na ošetrovanie parochní a príčeskov zo syntetického vlákna.doc (29,5 kB)
Návod na predlžovanie Clip In ondulované.doc (31,5 kB)
Návod na predlžovanie Clip In rovné.doc (36 kB)
Návod na aplikáciu Clip in predlžovania - Video

Formuláre k prípadnému odstúpeniu od zmluvy uzatvorenej na diaľku a Formulár k prípadnému uplatneniu reklamácie. 

Formulár na odstúpenie od zmluvy   (tlačivo sa Vám aicky stiahne k vyplneniu a vytlačeniu)
Formulár na uplatnenie reklamácie   (tlačivo sa Vám aicky stiahne k vyplneniu a vytlačeniu)

V prípade, ak si niektorý formulár nemôžete (neviete) stiahnuť a vytlačiť, môžete ho opísať na čistý papier a poslať nám ho.

KVALITA a ŽIVOTNOSŤ parochne sa líšia jedna od druhej z dôvodu tzv. vypracovania podkladovej montúry, ku ktorej sú pripojené vlasy. Existujú rôzne metódy pre výstavbu týchto montúr a tiež rôzne spôsoby, ako môžu byť pripojené vlasy. Podrobnejšie vysvetlenie nájdete nižšie.

DELUXE - Monofil + 100% ručne vyrobený model

Parochňa DELUXE
Najvyššia kvalita prevedenia pomocou monofilu a 100% ručného naviazania vlasov. Tento luxusný výrobok zaisťuje 100%-tné pohodlie pre užívateľa, Tento druh je určený pre zvlášť náročného zákazníka pre svoju mimoriadnu kvalitu, ľahkosť a precízne vypracovanie a prevedenie. Je to ultra odľahčený model vyrobený zo špičkového materiálu prvotriednej kvality.
Štandardná veľkosť montúry je AVERAGE od 53-56 cm. 


COMFORT - 100% ručne vyrobený model

COMFORT parochňa
Vlasy sú napletené (napútkované) do jemného tylu po celom obvode parochne. Montúra je veľmi odľahčená a pohodlná na nosenie. Prednosťou tohto typu je mimoriadna stabilita tvaru a účesu, čo zaručuje absolútny komfort pri nosení.
Štandardná veľkosť montúry je AVERAGE od 53-56 cm.


MONO - Monofil + tresovaná časť

Parochňa MONO
Vlasy sú napútkované do veľmi jemného tylu v oblasti vrchnej časti parochne, ktorá presvitá až na pokožku a tým pôsobia vlasy ako vyrastené. Parochňa tak pôsobí veľmi prirodzene a nemožno odlíšiť vlasy na parochni od vlastných vlasov, čo zaručuje prirodzený vzhľad, sebaistotu a mimoriadny komfort. Vlasy na monofile sú ľahko tvarovateľné do účesu podľa vlastnej predstavy. Tento druh parochní uprednostňujú najmä zákazníčky s úplnou stratou vlastných vlasov.
Štandardná veľkosť montúry je AVERAGE od 53-56 cm.


TEIL-MONO  - Monopart

Parochňa TEIL-MONO
Prináša prirodzený vzhľad účesu v oblasti rozdelenia vlasov na cestičku alebo vo vlasovom víre. V tejto partii sú vlasy napútkované do jemného tylu a pôsobia ako vyrastené z pokožky hlavy. Ostatná časť parochne je tresovaná.
Štandardná veľkosť montúry je AVERAGE od 53-56 cm.


TRESS – 100% tresovaný (strojom šitý) model

Parochňa TRESS
Vlasy sú šité na stroji do rôznych tvarov a technológií, čo závisí od druhu parochne. 
Štandardná veľkosť montúry je AVERAGE od 53-56 cm.


 LACEFRONT - tyl na prednej časti

Parochňa LACEFRONT
Vlasy na čele a okolo lemu sú ručne naviazané do špeciálneho tylu. Takže okraje na čele vyzerajú veľmi prirodzene a vlasy môžu byť upravené ľubovoľne do rôznych strán s odhalením čela a pôsobia ako vyrastené z pokožky.
Štandardná veľkosť montúry je AVERAGE od 53-56 cm.

MONOFILAMENT + LACEFRONT + HAND MADE

Parochňa MONOFILAMENT+LACEFRONT+HAND MADE
Parochňa má ručne pútkovaný vrch MONOFILAMENT + LACEFRONT prevedenie, čo znamená, že vlasy na čele a okolo lemu sú ručne naviazané do špeciálneho tylu. Okraje na čele vyzerajú veľmi prirodzene a vlasy môžu byť upravené ľubovoľne do rôznych strán s odhalením čela a pôsobia ako vyrastené z pokožky. Celá montúra parochne je vyrobená 100 % HAND MADE - ručne. do elastického tylu.
Štandardná veľkosť montúry je AVERAGE od 53-56 cm.

VEľKOSTI PAROCHNÍ

AVERAGE - je veľkosť pre obvod hlavy od 53 do 56 cm. Túto veľkosť majú všetky druhy parochní, ktoré nemajú v názve obsiahnutý výraz PETITE alebo LARGE.

PETITE - je veľkosť parochne pre obvod hlavy do 52 cm a je určená pre menšie hlavy. Túto veľkosť majú parochne, ktoré majú v názve obsiahnutý výraz PETITE.

LARGE - je veľkosť parochne pre obvod hlavy nad 56 cm a je určená pre väčšiu hlavu. Túto veľkosť majú parochne, ktoré obsahujú v názve výraz LARGE.

V popisoch k parochniam PETITE a LARGE sú informácie o veľkosti vždy uvedené.

 

18.05.2012, Parochňové štúdio REGINA, spol. s.r.o., IČO: 45251959, DIČ:2022918964

Ako porozumieť zloženiu materiálu pri nákupe TURBANOV, ŠATIEK, KLOBÚKOV, ČIAPOK.

Prehľad najčastejších názvov textilných materiálov v Slovenskom jazyku.

Akryl - Acryl

Umelé vlákno, textúrou ako vlna, s ktorou sa často miešajú. Používa sa ako náhrada vlnených výrobkov. Akryl je pružný a mäkký, s nižším sklonom k žmolkovaniu. Pevnosť má síce nižšiu ako iné syntetické vlákna, zato výborne odoláva vplyvom svetla, poveternostným podmienkam a organizmom. Výrobky z neho sú pevné, nezráža sa a ľahko sa perie.

Batist - Batiste

Názov pre jemnú tkaninu z bavlnenej, hodvábnej, polyesterovej alebo viskózovej priadze, utkaná v plátnovej väzbe. Tkanina je ľahká a príjemná na dotyk. Batist sa používa pre výrobu vreckoviek, spodného oblečenia, oblečenia pre deti.

Bavlna - Cotton

Vlákna bavlny sa získavajú z kríka bavlníka. Tento prírodný materiál si vďaka svojim vlastnostiam uchováva významné postavenie v textilnej výrobe. Bavlna sa vyznačuje príjemným dotykom, pevnosťou, saje vlhkosť. Bavlnené textílie je možné prať aj žehliť pri vysokých teplotách. Nevýhodou bavlny je krčivosť.

Kvalita bavlneného vlákna sa určuje podľa dĺžky vlákna. Čím dlhšie vlákno, tým jemnejšie, pevnejšie a kvalitnejšie priadze. Najkvalitnejšie bavlnené vlákno dosahuje dĺžku 60mm (tzv. Sea Island priadze).

Elastan - Elastane

Syntetické vlákno na základe polyuretánu o vysokej elastickosti. Po natiahnutí na niekoľkých násobok svojej dĺžky, sa elastan navráti do pôvodnej dĺžky a tvaru. Textílie s prímesou elastanu obopínajú telo bez toho, aby bránili pohybu. Používajú sa na výrobu pružného športového oblečenia, spodnej bielizne, plaviek. Podiel iba niekoľkých jednotiek percent elastanu výrazne zlepší úžitkové vlastnosti textílie. Ďalšie známe obchodné názvy elastanu sú Spandex a Lycra.

Hodváb - Silk

Prírodné hodvábne vlákno sa získa rozvinutím kukly húsenice motýľa priadky morušovej. Hodváb je prírodné, tzv. nekonečné vlákno, s dĺžkou až 4 tisíc metrov. Hodvábne textílie majú vynikajúce úžitkové vlastnosti - nekrčia sa, sajú vlhkosť, v lete chladí a v zime hreje. Vzhľadom k obstarávacej cene, ktorá kolíše a je cca. 10x vyššia než syntetické tkaniny, sa prírodný hodváb používa pre exkluzívny módny tovar, ako sú pánske kravaty, dámske šatovky, blúzky, ale aj na výrobu padákov.

Kašmír - Cashmere (wool)

Jemná a ľahká látka podobná ovčej vlne, hoci je kašmírová vlna asi 10x drahšia ako vlna ovčia. Pre príjemný omak a vynikajúcu tepelnú izoláciu sa kašmír používa na vrchné pánske a dámske odevy, šály, svetre, rukavice.

Kašmír sa získava ručným vyčesávaním zo spodnej srsti (kašmírskych) kôz. Pre získanie jemnej vlny z podsady srsti je najpríhodnejšie obdobie marec až máj, kedy sa vysokohorské kozy prirodzene zbavujú prebytočnej srsti. Z jedinej kozy možno získať za rok iba 150g čistej kašmírovej vlny.

Latex - Latex

Pre svoju perfektnú priľnavosť k pokožke hovoríme o druhej koži. Latex môže byť prírodného alebo syntetického pôvodu. Latex možno obliecť na holé telo ako oblečenie, alebo naniesť tekutú formou priamo na holé telo. Latex je pre svoju pevnosť a odolnosť používaný na ochranné pomôcky.

Ľan - Linen

Prírodné vlákno, ktoré je pevnejšie ako bavlna, na dotyk chladivé, ale viac náchylné ku krčivosti. Ľanová priadza je nerovnomerná a v tkaninách sa kombinuje s bavlnou.

Lycra - Lycra

Jedná sa o obchodný názov elastanu (viď Elastan).

Mikrovlákno - Microfibre

Veľmi dobrá imitácia hodvábu. Jedná sa o umelé vlákno vyrábané zvlákňovaním polymérov (polyesteru, polyamidu). Mikrovlákno je 20x tenšie než prírodné hodvábne vlákno a 100x tenšie než ľudský vlas. Má široké uplatnenie v odevnom priemysle, ale aj v domácnosti, známe ako perfektná utierka alebo mop.

Modal - Modal

Druh viskózového vlákna, (viď Viskóza). Pre svoju jemnosť, hebkosť a ľahkosť sa tiež nazýva umelým hodvábom.

Nylon - Nylon

Jedná sa o obchodný názov syntetickej textílie, ktorú z čias Československa poznáme pod názvom Silon.

Ovčia vlna - Wool

Prírodné vlákno získané pradením zo srsti oviec. Ovca poskytne ročne 5 - 15kg rúna, ktoré sa strihá dvakrát do roka. Vlna sa takmer nekrčí, ale nie je príliš pevná. Vlna je dobrý izolant - ako pred zimou, tak pred teplom. Veľmi jemná ovčia vlna sa nazýva Merino vlna, ktorá pochádza z prvého strihu jahniat. Niekedy ju môžeme nájsť pod názvom "panenská vlna".

Pašmína - Pashmina

Jedná sa o ušľachtilejšiu formu kašmíru, kedy sa z vysokohorských kôz chovaných na náhorných plošinách (Mongolska), získava vyčesávaním to naozaj najjemnejšie páperie - iba cca. 80g z jednej kozy za rok. Do textilných výrobkov, najmä šále, je pašmína kombinovaná s hodvábom v pomeroch 70/30 až 50/50 pre získanie väčšej pevnosti a jemnosti.

V bežnej konfekčnej ponuke šálov, svetrov a rukavíc sa s pašmínou zrejme v skutočnosti nestretnete, hoci to visačka najskôr bude tvrdiť. V lepšom prípade sa bude jednať o zmes kašmíru a hodvábu, v horšom prípade sa bude jednať o Viskózu. Názov Pašmína nie je v Európe ani USA oficiálne uznávaným názvom textílie a výrobky by mali byť označené ako Kašmír.

Polyamid - Polyamide

Syntetické vlákno pôvodom z ropy (ako väčšina syntetických vlákien). Polyamidové vlákno sa vyznačuje superlatívmi ako - vysoká pevnosť, odolnosť, pružnosť, ľahké udržiavanie. Najpoužívanejšie pre výrobu dámskych pančúch, plaviek a športových odevov. Veľmi nepatrne prijíma vlhkosť. Známe je pod obchodným názvom Nylon a Perlon.

Polyester - PES

Syntetické vlákno, ktoré odsunulo bavlnu na druhé miesto v textilnej výrobe. Základnou surovinou pre výrobu je ropa. Polyesterové tkaniny nesajú vlhkosť a sú stále na svetle. Vzhľad je podobný hodvábu. Odevy z polyesteru málo navlhnú a rýchlo schnú. Polyester sa často mieša s vláknami prírodnými, aby tkaniny boli menej krčivé, trvanlivejšie, pevnejšie a ľahšie.

Polyesterovú textíliu je možné prať do teploty 30 ° C a žehliť do teploty 150 ° C. Najjemnejší polyester nájdete pod názvom mikrovlákno a obchodným názvom Polartec. Duté polyesterové vlákno nahradilo perie pre svoju termoregulačné vlastnosti, navyše sa dajú prať. Nájdete ich pod obchodným názvom Coolmax.

Polypropylén - Polypropylene

Syntetické vlákno s veľmi dobrou pevnosťou, ktoré nenavlhne, na dotyk podobné ovčej vlne. Polypropylén veľmi dobre odvádza vlhkosť ďalej do druhej vrstvy oblečenia, odkiaľ sa vyparuje, čo je obzvlášť príjemné u spodnej bielizne a tiež detských plienok, pre pocit sucha. Z umelých vlákien je k ľudskej koži najmilšie, vyrábajú sa z neho aj cievne náhrady.

Samet - Velvet

Nejedná sa priamo o druh vlákna, ale o štýl tkania najmä prírodného hodvábu, ale tiež bavlny, polyesteru, viskózy atď. Zamat je príjemný na dotyk, ale horšie sa udržuje.

Satén - Sateen

Opäť sa nejedná o druh vlákna, ale o štýl tkania z tzv. nekonečných nití, ako sú prírodný hodváb, viskóza, polyester, polyamid. Satén sa vyznačuje vysokým leskom na lícnej strane, čo je dané prevahou osnovných nití nad niťami útkovými. Visačka s materiálovým zložením "satén", nám sama o sebe príliš nepovie o kvalite - pýtajte sa na pôvod priadzí - najlepšie sú z prírodného hodvábu. Satén sa používa na výrobu spodnej bielizne, nočnej bielizne, lôžkovín, podšívok.

Viskóza - Viscose

Získa sa regeneráciou celulózy, čo je prírodný polymér. Jedná sa o prírodné vlákno, získané náročnou priemyselnou výrobou. Viskózové textílie majú vysokú pevnosť, savosť a nekrčia sa. Výrobky z viskózy sú lesklé a príjemné na dotyk. Pri výrobe spodného prádla sa viskóza mieša s bavlnou. Jemné viskózové vlákno nájdete pod obchodným názvom Modal.

Kashmilon - Cashmilon

Syntetická látka svojou štruktúrou podobná ovčej vlne. Obchodný názov Cashmilon si nechala registrovať spoločnosť Marks and Spencer plc. Ďalšími obchodnými názvami sú Dolan, Dralon. Kashmilon sa vyrába z amoniaku a propylénu na tzv. akrylonitril. Akrylová textília sa nezráža, ľahko sa perie a nežmolkuje. Kashmilon sa používa pre výrobu lacných pletených výrobkov, pokrývok, kobercov, čalúnnických poťahov. Obchodný názov Kashmilon môže byť pre spotrebiteľov zavádzajúci a zameniteľný s vysoko kvalitným prírodným materiálom Kašmír. Jedná sa však o lacnú umelú látku s inými fyzikálnymi vlastnosťami.

Bambus - Bamboo

100% bambusové vlákno je príjemné a chladivé na pokožku.

 

18.07.2015, Parochňové štúdio REGINA, spol. s.r.o., IČO: 45251959, DIČ:2022918964

Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.